lørdag den 19. november 2011

Oh angst...

Jeg nåede lige at tro på det... så kom jeg til endnu en scanning, hvor det var svært at se hjertet, og nu har jeg ærlig talt afskrevet fostret. Alle symptomer er forsvundet og jeg bløder (en lille bitte smule). Ingen af delene er i sig selv nok til at være sikker på, at der ikke er liv i maven, men tilsammen føler jeg bare, det er helt usandsynligt, at der skulle være et sundt hjerte i det foster.
Og jeg er så ked af det. Ved slet ikke lige hvordan jeg skal være i det. Har været stærk hele dagen og skal også være stærk i aften, men føler jeg er ved at springe i tusinde stykker.
Vi skal til scanning igen tirsdag, og det må så blive den dag, vi tager stilling til, hvad der skal ske.
Det blev meget faktuelt, det her indlæg. Jeg magter slet ikke at gå ind i følelserne, for så bryder det hele sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar