mandag den 24. oktober 2011

To streger...

Fuck.

2 kommentarer:

  1. Uh. Stort tillykke! Håber så meget for jer, at alt går som det skal, så din kærlighed snart finder et sted at slå sig ned.

    Har læst lidt på din 'gamle' blog og er meget berørt over din historie. Kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må være, så jeg vil ikke engang forsøge at komme med nogle kloge ord. Så jeg nøjes med at sende god karma og krydsede fingre!

    SvarSlet
  2. Tusind tak for de krydsede fingre. Jeg har jo faktisk også læst med ovre i Øgleland de sidste par måneder, så kender lidt til dine små mirakler.
    Jeg er en rookie ud i blog-verdenen, men blev hooked på Konens blog, og derfra loggede jeg på din. Det har været sundt for mig at følge med i et liv, hvor børn bliver født og faktisk lever (i modsætning til min verden, som vælter med historier om døde og syge babyer.)Selvom det prikker lidt til misundelsen, så er det også en trøst at følge med i livet med et spædbarn på godt og ondt.
    Mht. de to streger, så ved jeg slet slet ikke hvad jeg tænker endnu... mon ikke det kommer i løbet af et par dage, når det hele er sunket ind?!

    SvarSlet