lørdag den 22. oktober 2011

Så går jeg i luften på Blogger...

Jeg faldt i blogsuppen for efterhånden 5 måneder siden og har så småt forsøgt mig med en blog på adressen http://blogsuppen.wordpress.com/ (læs gerne her først, hvis du undrer dig over mit alvorlige liv).
Jeg ELSKER andres blogs og føler mig vel ikke tilnærmelsesvis værdig til at befinde mig i midten af alle de fantastiske bloggere, jeg efterhånden er stødt på. Men jeg ELSKER også at skrive og få afløb (kom til at skrive aflad, freudian slip) for livet i kombinationerne af de 29 bogstaver. Så jeg kan vel egentlig være ligeglad med, om det er værd at læse?
Jeg håber dog alligevel, du har lyst til at læse og lytte lidt til mig. Jeg fandt wordpress lidt tungt at arbejde i, så nu forsøger jeg googles version i stedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar